Ekonomi and me

Pakar ekonomi meramal, tahun 2009 mengalami kemerosotan ekonomi yang teruk. Aku harus alert dengan berita ini. Tahun ini dalam sejarah, aku telah merangka belanjawan diri aku. Bila aku duduk dan budgeting, My gosh, I was over spent. I did my grocerries clearance stock, banyak goods yang aku tak guna, I like groceries. Evertimes I shoppe, my trolley like a mountain. This year. Not anymore. This Year, I will load, anything running out. No more keep as a stock.
Tahun ini juga, aku akan load akaun bank, melantik money adviser, juga melantik treasury yang akan memantau belanjawan aku. Money adviser aku, adalah Kan May Ting. Best friend aku. Dia akan memantau segala akaun bulanan, dan aku hanya perlu berbelanja hanya 500 riyal sebulan, mulai tahun ini, aku kurang penggunaan Limo. Itu perbelanjaan terbesar yang aku spent month.
treasury pulak Jamil. they charge me for free tapi sgt strict. I feel my neck is stranggle.
If i want to pursue my dream, living In London. I have to be extra patience. May Allah bless me

Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu