Another Me

Jemputan makan memang satu benda yang takkan aku tolak. Farewell party Jane di Rumah Memey Milo yang juga teman baikku. Memey orang Malaysia yang moden. Flat nya sering jd hangout utk party atau utk hiburan. memang Flatnya besar, Living hall tempat menari dan Karaoke dan Dining hall yang bersebelahan dgn Living Hall. Aku hadir untuk memberi penghormatan pada Jane dan of course la makan, rezeki jgn ditolak. Apa activity mereka yang lain aku tak campur, I seat in 1 corner and makan.
Aku nampak odd, dgn uniform dtg ke majlis social, semua nya dressing upstnding. Dont care. Lepas makan, I want o go home. Tgh makan, aku disapa oleh 1 guy. " Hai, You remember me". I pretending I dont know. ( Yes, I do know him. First time i met him few month ago in airport. waktu tu dia seperti tentera Taliban, Berjanggut panjang serabai dan dia baru step in di Saudi. Masa tu dia disorientated, aku memang ingat dia tanya aku macam mana life di saudi).
Bila dia tengok aku blurrrrr, Dia try explain and explain very hard. Infact, aku pernah encounter dia sekali masa di Cafetaria. Akhirnya, aku jawab, Yess now I remember.
Aku tak mempedulikan dia, walau aku lihat dia mahu berbual bual dengan aku. Gosh, I just want to eat, no more than that. Aku tak nak jumpa Jodoh aku kat tempat macam ni.!!!!
I left Memey Flat. Ramai yang minta supaya aku stay tapi I cant stay tempat macam tu lama lama, music, dancing and later entah apa yang merapu lagi. Guys, You know what is good and wrong.

Comments

  1. Yessss i know it very well haishhhhh...

    ReplyDelete
  2. ala...keciwa btol mn cite psl org taliban tu??huhu..

    ReplyDelete
  3. ksian org taliban tu..hahaha..baru nk ngorat..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu