Kiamat Veryyyy Soon

Sehingga article ditulis, jumlah yang mati di paelstine sudah meningkat ke 550 orang. Saudi Arabia menerima 50 orang untuk dirawat secara percuma. My collegues Eyad, Jordanian yang berasal dari Palestine memberitahu padaku, hospital diPalestine kekurangan bekalan ubat ubatan, barang alatan perawatan. Berita yang diperolehi dari Eyad, hospital disana terpaksa memotong langsir di hospital untuk menggantikan gauze dan bandage.
Aku boleh lihat Eyad sedih, tak mampu utnuk menolong saudara mara. Dr Shaath juga beritahu, abang dan kakaknya masih di Palestine berlindung dibawah tanah.
Ingin aku berpesan pada saudara saudaraku, jika boleh kita bantu saudara kita di Palestine. Mereka perlukan makanan dan sekarang musim sejuk.
Dari cerita yang saya pernah dengar, sebelum kiamat Bangsa Yahudi akan berkuasa sebanyak 2 kali dan kuasa mereka akan hancur dan bangsa yang dihina apabila munculnya Nabi Pilihan. Mereka berkuasa sebelum munculnya Nabi Muhammad SAW dan apabila Nabi Muhammad SAW diangkat menjadi Rasulullah , kuasa mereka lemah dan hancur. Kini bangsa Yahudi Laknatullah berkuasa semula dan Amerika sendiri terpaksa menyokong penuh perbuatan mereka kerana ekonomi dunia dipegang oleh Orang Orang Yahudi Amerika. Arab Saudi yang kaya Raya pun takut dengan mereka. Tiada siapa yang boleh melawan mereka sekarang. Negara Islam mana yang berani menentang.
Untuk menghancurkan kuasa mereka, hanya menunggu kedatangan Nabi Isa Alaihisalam, dan bila turunnya Nabi Isa AS, Kiamat hanya menunggu masa sahaja.
Marilah kita berdoa untuk saudara seislam dan kembalilah kita pada Quran dan sunnah. Insya Allah, kita akan dilindungi.

Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu