He aint heavy, his my Brother


This My Brother yang no 6, sebab nak jaga hati dia. We all ajar kiddos panggey dia Ayah Su. Dalam 3 brothers aku ni, aku paling impress dengan adik aku sorang ni. Dari segi agama, aku bagi A, yang lain aku bg A minus(-).
Dia seorang yang lucu, tapi bila time angin kus kus dia tu memang aku sendiri rasa nak sedekah je dia ni kat Israel. Aku paling begang dengan mummy aku la, bila Dia balik mesti mummy bertungkus lumus memasak makanan kegemaran dia padahal dia cuma duduk kurang 50 km dari rumah sedangkan aku ni yang tinggal lebih dari 5000 km dari rumah bila balik mummy tak pernah masak makanan faverite aku. aku nya faverite mee kari kat old town. MUM ragu ragu dengan kehalalan old town. hehe. aku baru tahu Old town masih belum dapat iktiraf halal. urggg. cam loya tekak now!.
Aku rasa kesihan kerana girlfriendnya Betty sudah melarikan diri, I hope betty will come back. Mesti ada orang yang culik betty kami. Tolong pulangkan Betty kami. sob sob sob.


Comments

  1. salam along...
    tq for singgah my page yg tak seberapa tu..
    jib nak mintak maaf pasal tempoh hari....
    i'm not supposed to behave like that...

    n u know rite,
    im the one u love u most..
    no matter what...

    ReplyDelete
  2. salam ziarah untuk along di perantauan...

    ReplyDelete
  3. alamak xkan xbule mkn old town lg?? hu-hu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu