Something about Babe

When i transit in Bahrain, terus aku called babe tapi takder answer. a bit hampa. Dalam flight, aku menulis kenangan aku dgn babe. Dia seorang yang baik, ceria suka menolong tapi moody. kalau dia bad mood i just leave her alone. Kerana itu, hubungan kami terjalin lama sekali. its more than friend. Like sista!. Waktu waktu yang manis bersamanya bila kami tinggalkan Brunei later kami jobless. Saling berjanji kalau sapa dapat ke middle east dahulu maka kena support antara kami yang jobless. Dia ke Bahrain dan aku masih miserable di Malaysia. She keep her promise.
Dia seorang yang lucu, ada saja perkara yang dia nak merapu. kami tersenyum sendiri dlm flight sepanjang perjalanan ke london. Aku teringat dia samakan kisah aku macam ayat ayat cinta. Aku ni Maria yang sukakan lelaki macam Fahri, And EVOO so call Fahri dah ada calon. Dapat kahwin dengan Fahri, nyawa plak pendek. Merapu yang sangat buat aku lucu. Yer may be. si pembaca akan rasa betapa tak lucunya cerita aku ni but Babe, she are such a very funny od and happening. Muachaaa Babe.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Suria Kota Bharu

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.