Khim yang berbaju biru paling hadapan, Dr Bash yang paling belakang berkot putih dan t'shirt orange. aku rasa, aku takder dlm photo
They seem enjoyed with the foods.
Nasi Mahdud, very tasty

Dinner yang aku organize berakhir dengan selamat, rasa lega sekali. Mula mula tu, aku sedikit begang bila ada orang komen, INI SAJA!. Orang Malaysia dan kawan baik sendiri pulak tu. Tak tahu nak appreciate aku dah tungkus lumus cari fund, order food dan arrange. Dari masa dan tenaga. Aku korbankan. Tapi bila Nasi mahgdud di buka semuanya impress. Semua nya makan dengan gembira dan ramai yang puas hati.

Aku rasa orang yang paling gembira sekali mesti Khim, sebab Dr Bash sangat sporting untuk joint dengan kami. Suka sangat Khim dengan Dr Bash. memang ramai benar yang suka Doktor Bash. He got good personality, humble and down to earth. Aku rasa sebab tu isteri dia, wanita Saudi berkenan dengan dia. Jarang ada Saudi’s lady nak kahwin dengan lelaki dari Negara 3 rd worlds country. Apa lagi kalau Saudi Lady tu anak orang kaya. Dr Bash dari Negara Pakistan. Undergrade dari Uk. Masa di Uk la he met his wife. It was very nice story between them. I hope both of them will happily ever after.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Suria Kota Bharu

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.