Farewell occasion

Housing compound MCX Building. View from DD's Flat

I m counting the days for my departure to Big Be city. I haven’t do the packing neither buying the stuff to bring there.2-3 hari sibuk organize dinner untuk Suzzete and Dr Bash. aku yang kena incharge untuk occasion ni. So aku yang pilih menu. Selama ni, menu yang menjadi kebiasaan adalah Filipine cuisine and thai’s cuisine. aku changed the menu so, Menu for today. Nasi Maghdud( Ayam di kukus didalam Nasi, dan dihidang dengan sayur mentah gir gir) spare ribs barbecue, fried mixed veggie, aku tambah sambal belacan biar mat salleh berasap bila dia makan. Tak lama menu yang biasa, Pancit dengan spring roll pun aku hidang jugak supaya orang Malaysia dengan orang filipin tak bising.

Lepas dinner nanti, aku harus mula packing. Sambil packing, sambil blooging.

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Suria Kota Bharu

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.