Di Kota London

Disinilah terletaknya Malaysia hall.
Sarapan pagi di malaysian Hall. 4 Pound Sterling. Im

starving to death. makan dengn gembira.



Biliknya Not bad walau tak der kettle, atau air. aku sampai tgh

Malam, tak der makanan. Minum tab water dan kentang lays







Arrived Heathrow London at 2130, Heatrow tak sehebat yang aku bayangkan. KLIA jauh lebih canggih. Ketika diumum memasuki ruang udara London, plane cant landing because of Traffic. Kecik saja sampai ada traffic. Lepas immigeresen, aku terus call Malaysia hall. Mereka dah tunggu dan mereka harap aku akan sampai sebelum pukul 11.30malam. Terus aku dapat kan informasi dan dapatkan Map. Form Heatrow ke Malaysia Hall kena ambilk Subway. Bayar 4 pound, Subway menuju ke central london dan utk ke Malaysia Hall, aku transit di Earl's station dan connecting ke Baker station. Its take about 40 minutes. Keluar dari Main entrance Baywater's station, ambil kiri dan jumpa Queenborough street, cari flag malaysia, disitu lah Malaysian Hall. Bilik yang disediakan hanya untuk Malaysia passport sahaja. Bilik untuk 2 orang dan paling murah dalam London.
Sampai di Malaysia Hall, makcik tu kata dia tak der makanan. Dan nak tutup akaun nak tutup pintu. bla bla bla. aku baru nak cakap, aku lapar!

Comments

Popular posts from this blog

Homestay Suria Kota Bharu

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.