Obsess Pen


Kalau ke Mall, tak sah kalau tak singgah di stationary. Minat yang sama tumpah ke Tuti. Aku cuma suka singgah. Paling tidak pun aku akan beli pen. Hingga Ticer menegur aku. "Along suka beli pen ya!? then baru aku realised bahawa aku suka kumpul pen. Kerana , dalam drawer aku masih banyak pen yang masih utuh dalam bungkusan.




Cuma bad habit, bila hendak kerja atau oficial work, aku suka grabbed pen subsidi atau pen yang cacat tapi masih boleh guna sebab aku sayang nak guna pen yang dalam bungkusan. Sometimes, aku juga boleh lupa nak bawa pen. Dan, aku akan mula gelabah pinjam pen orang.
Sampai , ada orang pernah cakap kat aku. Pen murah pun tak mampu beli ke!
Shame on me.




Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu