Hilang Visa dan Passport

Waktu di London, aku nyaris hilang Visa. Terus aku sms Hazreen, minta tolong sebab dia punya strong cable. Rupanya case Hazreen lagi teruk. Dia hilang Passport di Bahrain. Stranded di Bahrain. Terbaru, Dr Barbarry Mahmud, stuck di Indonesia sebab hilang Passport. Kalau dah memang nasib nak hilang, no matter how organize pun does happen. Hazreen memang very organize begitu juga Dr Barbarry, smart and eyes very sharp pun boleh hilang passport apalagi orang macam aku ni yang pretty clumsy.

Aku punya satu sling bag , memang yang setia selama ini dengan aku tapi sebab aku kira nak more organize, I bought new sling bag yang lebih banyak poket. Aku ingat boleh well organize tapi buat aku lagi clumsy. Every each pocket , I separate currency notes, I put my passport, my hp and my house keys tapi yang nyata, aku lagi pening nak cari benda. Dan yang lebih masalah sebab aku belum orientated dgn new sling bag. Aku nak belajar lebih organize. Tak nak orang panggil aku clumsy lagi.

Comments

  1. kalau hilang kat bahrain ok lg coz aku ada boleh dok umah aku. kalau hilang kat londong u r definitely in deep shit. whahahahahahahhah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu