24.7.08- Riyadh to London


Melawat di London dan Europe adalah satu dari impian yang aku ingin penuhi. Alhamdulillah, atas rezeki dari yang Esa, maka dapatlah aku penuhi mimpi. Like a dream. When I step in London for the first time, I'm hold my breath. Tasbih Masya Allah, berulang kali, kau telah memakbulkan doaku Ya Rabb.
2 hari di London dan 26.7. 08 , aku ikut serta trip ke europe under Kelana Konvoy. walaupun ikut dengan Tour , tapi aku tak boleh berlagak macam tourist. Aku kena jadi traveler, there is a big difference between a tourist and a traveler. A tourist might be content with a travel package while a traveler is thirsty for adventure. I prepared mentally and physically to follow kelanaKonvoy. Naik bas, long hours travelling, tidur di campsite dan makan apa yang disediakan.

Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu