Kehilangan

Kurang berapa hari lagi , genap setahun kematian sepupuku Saiful. Dia rapat dengan aku, aku masih ingat waktu dia masih kecil, kulitnya putih bersih, rambutnya agak blonde. AKu terasa sekali kehilangannya. berapa malam lalu, airmata aku mengalir sebab teringat pada aruah. Terakhir aku bertemu dengan aruah, aku rasa jika dia adik kandungku, mahu aku peluk dia, dan belai rambut dia. Aku ingin beritahu bahawa dalam dunia ni, masih ada orang yang sayangkan dia. Biar semua orang membenci Saiful tapi dia adalah mangsa keaadaan. Semoga Allah menempatkan dia di sisi orang yang beriman.
Hari ini, aku dikejutkan dengan berita sedih lagi, Suami Suhaniza ( Abang Ipar saiful) passed away cause of accident.
Hari hari aku rasa terlalu suram.

Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu