Korean Cusine




Last week, Dang Shima aku belanja makan utk aku dan Noreen. Dia belanja sebab Noreen dah habis contract and akn meninggalkan kami di Saudi. Tapi yang bayar adalah Abang Jamal. Thanks sebab Abg Jamal Include saya sekali..
Makan malam di korean Palace, ini kali kedua aku makan di Korean palace. Makanan nya memang sedap. Sebelum big meal tiba, complimentary saudi Champange diberi. its Non alcoholic. Orang Saudi sebab meroyan tak boleh minum saudi champange makanya dia cipta champange sendiri. Aku sendiri boleh buat saudi champange ni. Campuran apple juice, air soda, hirisan buah epal, orange dan sedikit daun pudina. Maka jadilah saudi champange.
Sebelum big meals tiba , aku rasa aku dah minum 3 gelas saudi Champange.


Big meals tiba, dan kami makan dengan penuh selera. Aku suka lamb barbecue, dagingnya fresh, kenyal dan cukup perisa.

Noreen order mixed seafood datang dengan big portion. Shima plak order minced beef, aku tak nak komen sedap kurang bg tumpuan.
Satu pinggang nasi , aku dah rasa sangat sangat kenyang.

Next makan makan, di garden barbecue dengan Uni, adik, maria, dan sesapa yang nak ikut kami. Tunggu masa nya.

Comments

Popular posts from this blog

Tahukah anda rupa Masjidil Al Aqsa.

Homestay Suria Kota Bharu